Гра-квест “50 ДНІВ У ШКОЛІ”

Вступ до школи ‑ один з найбільш істотних періодів в житті дітей. Малюкам доводиться звикати до нової обстановки, до нового режиму, вчителів, змінюється звичний стереотип, зростає психоемоційне навантаження. Початок систематичного навчання в школі є стресовою ситуацією в житті дитини, оскільки це пов'язано з необхідністю адаптуватися до нових мікросоціальних умов. Цей процес супроводжується різноманітними зрушеннями у  функціональному стані і значною мірою зачіпає психоемоційну сферу. Від благополуччя адаптаційного періоду під час вступу до школи значною мірою залежить успішність подальшої соціальної діяльності дитини.

Шкільна дезадаптація призводить до зниження учбової мотивації, деформації міжособистісних відносин, розвитку невротичних станів, формування девіантних форм поведінки. Несприятливий перебіг адаптації свідчить про зниження функціональних резервів організму і перенапруження регуляторних систем, що супроводжується виникненням соматичних захворювань.

Період адаптації є складним і складає від 4 до 7 тижнів. Діти в цей час дуже напружені не тільки фізично, а й психологічно. Тому, для своєчасного виявлення труднощів в адаптації першокласників, через які можливе виникнення такого явища, психологічною службою району була проведена гра-квест "50 ДНІВ У ШКОЛІ".

Мета  проведення квесту:

- сприяти розвитку пізнавальних процесів;

- формувати вміння аналізувати;

- вчити розв’язувати протиріччя;

- розвивати логічне мислення;

- прищеплення навичок правильної поведінки в школі.

Фотозвіт за адресою:

https://postimg.org/gallery/haeo7xgg/4b410b6b/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *