Діяльність Національної дитячої гарячої лінії

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час пандемії COVID - 19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв'язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації "Ла Страда - Україна" Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов'язані  з поширенням пандемії  COVID - 19 та стосується насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах ( 40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічним здоров'ям дітей (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в інтернеті (близько 20%   від загальної кількості звернень) тощо. 

Завдячуючи підтримці Міністерства освіти і науки України (лист від 22.04.2020№1/11-2912), Представництво дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу Національної дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує Громадська організація "Ла Страда  - Україна". Наразі Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному та онлайн  - режимах в будні дні з 12:00 до 20.00 : короткий номер 116 111 ( безкоштовно  з мобільних телефонів), 0800500225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *