Освітній процес на Сарненщині в умовах карантину


У зв’язку з епідеміологічною ситуацією, яка склалася в Україні, та відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 13.03.2020 року № 1/9-160 «Щодо організації дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти під час карантину» в закладах освіти Сарненського району з 12 березня 2020 року організовано освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання.

Педагоги закладів освіти мають гнучкий графік роботи та працюють згідно календарно-тематичних планів, розкладу уроків та індивідуальних планів роботи під час карантину.

 Яскравим прикладом ефективного дистанційного навчання є Сарненська гімназія та Сарненський ліцей №2, які надають освітні послуги через електронний ресурс «Моя школа», платформи литовської компанії "Nevda". Педагоги ведуть електронний щоденник, записують теми уроків, форми роботи, а школярі мають доступ до свого розкладу, домашнього завдання, електронної бібліотеки, оцінок з усіх предметів.

Учителі іноземних мов Сарненської гімназії, зокрема Березовський Володимир Володимирович, учитель польської мови, проводить онлайн-уроки на платформі GoogleClassroom. Цю платформу використовують і педагоги Сарненського навчально-виховного комплексу «Школа-колегіум» ім. Т.Г. Шевченка.

З використанням сучасного сервісу ZOOM в закладах освіти району проводяться онлайн-уроки, онлайн-наради, а також на цій платформі було проведено засідання районної атестаційної комісії.

Широко використовуються педагогами Сарненського району Messenger,Viber, Telegram, Instagram для організації спілкування учасників освітнього процесу. Створені групи класів, де класні керівники ознайомлюють батьків з особливостями освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання, проводять анкетування для удосконалення форм навчання, забезпечують неперервний освітній процес, який включає не тільки навчання, а й виховання, розвиток та соціалізацію школярів.

Освітній процес організували на платформі МійКлас педагоги Сарненської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №3. Перевірка знань учнів здійснюється за допомогою Google Форм, платформ LearningApps.org та «На урок». Оцінки учнів виставляються в електронний журнал на сайті закладу.

Організовано дистанційне навчання і в школах сільської місцевості. Прикладом є Бартош Ірина Іванівна, вчитель англійської мови Вирівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, яка створила website в конструкторі Wixsite.com для організації навчання школярів.

Педагоги Сарненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 велику увагу приділяють не тільки навчанню, але й вихованню особистості. Вони запустили в мережі Facebook спортивний челендж в рамках проекту  HealthySchools: заради здорових і радісних школярів.

В організації дистанційного навчання педагоги можуть використовувати досвід вчителів України, які проводять відео-уроки за сприянням Міністерства освіти і науки України на державних телеканалах. Учням, які не мають доступу до мережі Інтернет, такі уроки сприяють ефективному засвоєнню навчального матеріалу.

Управління освіти і науки Рівненської ОДА проводило опитування з метою моніторингу якості надання освітніх послуг з використанням дистанційних технологій в умовах карантину. Найактивнішими стали батьки Сарненського району – 2178 осіб. Найбільше долучилося батьків учнів Сарненського районного ліцею «Лідер» – 248 осіб.

У сучасному інформаційному світі активно впроваджується діджиталізація, тому сьогодні на часі використання технологій дистанційного навчання. Досвід організації освітнього процесу, набутий під час карантину, допоможе і надалі використовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології в галузі освіти.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *