Про проведення онлайн-заходів

Відділ освіти, молоді та спорту Сарненської райдержадміністрації повідомляє, що із метою підготовки до 2019-2020 н.р. будуть проведені наступні всеукраїнські онлайн-заходи, метою яких є підготовка до органiзованого початку нового навчального року та вдосконалення методичного забезпечення викладання предметів відповідно до головних прiоритетних завдань сучасної системи освiти, визначених нормативними документами Міністерства освiти i науки України на 2019-2020 навчальний pік.

20 серпня - всеукраїнська серпнева онлайн-конференція педагогічних працівників із теми «Особливості організації освітнього процесу у 2019-2020 навчальному році». Організатори заходу: МОН України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Інститут педагогіки НАПН України, ТОВ «Всеосвіта».

Реєстрація учасників конференції за посиланням https://vseosvita.ua/conference.

Початок роботи онлайн-заходу о 10.00. Участь у конференції безкоштовна.

За бажанням учасники можуть отримати сертифікат та/або розмістити публікацію у Збірнику інформаційно-методичних матеріалів «Особливості організації освітнього процесу у 2019-2020 навчальному році».

Детальна інформація щодо участі в онлайн-конференції за телефоном 0-800-331-031 (дзвінки безкоштовні).

20-21 серпня - всеукраїнський інтернет-марафон із теми «Готуймося до нового навчального року разом!». Організатор заходу: видавнича група «Основа» (м.Харків).

20.08.2019 – блок тем, присвячених 2-ому року навчання за Концепцією НУШ.

21.08.2019 – блок тем із питань формування сучасного освітнього середовища.

Реєстрація на інтернет-марафон за посиланням http://osnova.d-academy.com.ua/marafon/?utm_source=email_send&utm_medium=email&utm_campaign=da08_marafon.

Початок вебінарів о 9.00.

Участь в інтернет-марафоні безкоштовна. За результатами заходу учасники зможуть отримати сертифікати.

Детальна інформація щодо участі в інтернет-марафоні: Facebook: www.facebook.com/InternetMarafon; Site: http://osnova.com.ua/marafon/; Youtube: www.youtube.com/c/MARAFONOSNOVA; тел.: +38(057) 73-19-634 / +38(068) 37-54-634 / +38(066) 82-04-065.

 

Програма

всеукраїнської серпневої онлайн-конференції педагогічних працівників із теми «Особливості організації освітнього процесу у 2019-2020 навчальному році»

20 серпня 2019 року

Тема Спікер
ОСОБЛИВОСТІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ РЕФОРМ Бачинська Євгенія Миколаївна, проректор КНЗ КОР КОІППО, к.п.н., доцент.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ Таранік-Ткачук Катерина Валеріївна, головний спеціаліст директорату дошкільної та шкільної освіти МОН України, к.філог.н., доцент.
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА – РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ Хіврич Валентина Володимирівна, генеральний директор директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН України.
ПОШИРЕННЯ НОВОГО ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ В УКРАЇНІ Клопотенко Євген, кулінарний експерт, автор проекту «Нове шкільне харчування».
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ В ОТРИМАННІ ЯКІСНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ Нерянова Світлана Іванівна,  начальник відділу дошкільної освіти директорату дошкільної та шкільної освіти МОН України.
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА. НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД УПРОВАДЖЕННЯ РЕФОРМ Лінник Олена Олегівна, державний експерт експертної групи з питань забезпечення якості освіти директорату дошкільної та шкільної освіти МОН України, д.п.н., доцент.
ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗМІН Просіна Ольга Володимирівна, доцент кафедри філософії та освіти дорослих ЦІПО ДВНЗ УМО НАПН України, к.п.н.
СТАН ТА РОЗВИТОК ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ У СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ Маковкіна Наталія Олександрівна, завідувач відділом практичної психології та соціальної роботи КНЗ КОР КОІППО.
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ Косик Вікторія Миколаївна, директор Центру освітнього консультування, освітній технолог, науковий співробітник НЦ МАН України.
ВЕДЕННЯ КЛАСНИХ ЖУРНАЛІВ ТА ЄДИНІ ВИМОГИ ДО УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ В ЗЗСО Удовенко Олена Миколаївна, заступник директора з НВР школи І – ІІІ ст. №36

ім. С.П.Корольова м.Києва.

ДІЯЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ В РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НУШ Мельничук Вікторія Олексіївна, соціальний педагог, завідувач сектором соціально-педагогічної роботи відділу психологічного супроводу та соціально-педагогічної роботи ДНУ ІМЗО, керівник ГО «Простір».
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ «НОВІ ВИКЛИКИ НУШ: РЕАЛІЇ, ПЕСПЕКТИВИ, ПРОБЛЕМИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ» Баженова Світлана Володимирівна, заступник директора з науково-методичної роботи ТОВ «Всеосвіта», модератор конференції.

 

Програма всеукраїнського інтернет-марафону із теми

«Готуймося до нового навчального року разом!»

20-21 серпня 2019 року

20 серпня 2019 року

Час Тема / Спікер Анотація
10:00 − 10:30 ТВОРЧА РОБОТА ДIТЕЙ В МЕЖАХ IНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "Я ДОСЛIДЖУЮ СВIТ", Кисельова Тетяна Володимирiвна, учитель пiлотного класу НУШ ЗОШ № 47 м. Марiуполя Робота над лепбуками, колажами в групах та iндивiдуально (Як зробити лепбук самостiйно або в групi, груповi колажi. Як використовувати лепбук ). Практичнi поради.
10:45 – 11:15 ПОРТФОЛІО УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ, Оніщенко Ірина Валентинівна, методист міського методичного кабінету Управління освіти Бахмутської міської ради Донецької області, учитель початкових класів, тренер НУШ Що таке портфоліо та його види.
Структура учнівського портфоліо.
Потрфоліо та формувальне оцінювання учнів: що спільного?
11:30 – 12:15 2 КЛАС НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ЩО НЕ ПОВИННА ЛЯКАТИ, Мірошникова Ольга Миколаївна,

учитель початкових класів, учитель пілотного класу, учитель-методист

 

2 клас – це підсумок першого етапу початкової освіти. Учитель має змогу опиратись на досягнення учнів у перший рік навчання, натомість отримує додаткову відповідальність у реалізації очікуваних результатів освітньої програми. Поділюся з колегами практичним впровадженням та реалізацією у класі освітніх інструментів, що наразі пропонуються реформою освіти. Цікаво буде вчителям майбутніх других класів, а також колегам з початкової школи, що лише починають працювати у Новій українській школі.
12:30 – 13:00 ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ГАЛУЗІ У 2 КЛАСІ НУШ, Дояр Наталя Леонідівна

учитель початкових класів ЗОШ І – ІІІ ст. № 47 м.Маріуполь

Програма викладання.
Підпучники, які використовували пілотні класи.
Особливості викладання.
13:15 – 13:45 ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС «УКРАЇНСЬКА МОВА» В 2 КЛАСІ НУШ, Флінта Наталія Володимирівна, учитель пілотного класу ЗОШ І - ІІІ ст. № 1 м.Збараж,тренер НУШ Як поєднати роботу над вивченням літературного твору та дослідженням мовлення, як реалізувати змістову лінію «Театралізуємо. Слухачі дізнаються, які стратегії критичного мислення варто використовувати в даному курсі.
14:00 − 14:45 ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В 2 КЛАСІ НУШ, Кобевка Алла Пилипівна,

заступник директора ЗОШ І - ІІІ ст. №27 м.Чернівці, заслужений учитель України

Сікорська Руслана  Михайлівна

учитель пілотного класу, учитель-методист, тренер НУШ, ЛЕГО; Головатюк Алла В’ячеславівна,

учитель пілотного класу, тренер ЛЕГО

Про особливості планування в 2 класі НУШ.
Про особливості проведення занять інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 2 класі.
Про особливості проведення уроків інваріантної складової робочого навчального плану у 2 класі організації освітнього процесу в 2 класі НУШ.
12:45 – 13:15 ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК: ОБГОВОРЮЄМО СТРУКТУРУ, Большакова Інна Олексіївна,

тренерка міжнародного проекту “Читання і письмо для розвитку критичного мислення”, тренерка НУШ, співавтор дистанційного курсу для вчителів НУШ, авторка методичних посібників для вчителів НУШ та підручників для учнів НУШ, методистка, дитячий психолог

Як здійснюється інтегроване навчання учнів в межах уроку? Які інтегровані уроки за структурою можна виділити? Як створити інтегрований урок?

21 серпня 2019 року

Час Тема / Спікер Анотація
9:00 – 14:00 ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ – ОСНОВА ВІДРОДЖЕННЯ НАШОЇ ДЕРЖАВИ, Калошин Володимир Федорович, к.тех.н., доцент, старший науковий співробітник, методист Навчально-наукового центру ПТО НАПН України

 

Наша сумісна творча праця спрямована пошуку відповідей на такі питання: Чому повільно відбуваються реформи в нашій Державі? Як до цього причетні Ми? Що таке духовність? Як впливає духовність на всі аспекти нашого життя? Чому Януш Корчак радить нам для реформування світу реформувати виховання? Сучасна школа – школа виховання та розвитку чи навчання? Як (та чи) формується духовність в сім’ї, освітніх інститутах, ЗМІ? Як вирішити проблему духовного вакууму? Які революції нас спасуть? Яку стратегію та тактику вибрати для формування духовності особистості? То чи існує альтернатива духовності? Що рекомендували давні греки для поліпшення життя? Що практично потрібно робити кожному з нас?
10:00 – 10:45 ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ STEM КАРТОК З ЕЛЕМЕНТАМИ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ГЕНДЕРНОЇ ЧУТЛИВОСТІ У ШКОЛЯРІВ, Пахомов Юрій Дмитрович, учитель хімії ЗШ І – ІІІ ст. № 24 м. Івано-Франківськ, аспірант кафедри середовища та хімічної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, член команди BeeFree, що посіла І місце у ІІ Всеукраїнському хакатоні для вчителів «STEM: Гендерночутливий підхід до навчання у школі»; Співавтор серії інтерактивних STEM-карток з елементами доповненої реальності, які дають змогу подивитися на проблему вибору професії без “гендерних окуляр” Ґендерно чутливий урок як крок до досягення мрії учня.
STEM-уроки — освіта успішних людей;
Доповнену реальність на уроках як новий засіб комунікації з учнями.
11:00 – 11:45 ГЕЙМІФІКОВАНІ УРОКИ, Думишинець Олександр Вікторович,

учитель інформатики

Мотивація та заохочення дітей до навчання через використання їхніх мобільних телефонів.
12:00 – 12:45 EDUSCRUM - АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ПІДХІД ДО УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ, Колесніченко Наталія Федорівна, заступник директора Миколаївської гімназії № 3, магістр управління навчальним закладом, тренер з соціального проектування

 

Розглядаємо EduScrum як діяльнісний підхід до формування громадянських компетентностей у НУШ, навичок самоорганізації («самозарадності») в учнівства.

Обговорюємо варіанти scrum – дошки, особливості використання у навчальному закладі.

Переконуємося як це працює і проходимо шлях від ідеї до результату (на прикладі гімназійної дошки Ради міністрів).

Віримо, що впроваджуючи EduScrum, ми створюємо синергетичний простір для тих, хто думає, вирішує, відповідає.

13:00 – 13:45 ДЕМОКРАТИЧНЕ ВРЯДУВАННЯ - ЗАПОРУКА УСПІХУ НУШ, Попадюк Ігор Федорович, директор ОЗ Сасівський НВК Золочівської районної ради Львівської області, місцевий координатор та тренер різних проектів, в т.ч. швейцарсько-українського проекту DOCCU – Розвиток громадянських компетентностей в Україні Вплив демократичного врядування на позитивну атмосферу в колективі та успіх навчального закладу.
Лідерство, як основна складова демократичних процесів у закладі.
Що ми можемо зробити вже сьогодні, щоб освітній процес був цікавим і приємним.
14:00 – 14:45 БУЛІНГ ПРОТИ ВЧИТЕЛІВ: ЯК ПРОТИСТОЯТИ АГРЕСІЇ В ШКОЛАХ, Бутенко Олександр Іванович, керуючий партнер юридичної компанії “БУТЕНКО ТА ПАРНЕРИ”, магістр права Що таке булінг та його види.
Чому виникає булінг щодо вчителя.
Як вчителю не стати жертвою булінгу.
Як протистояти агресії в школах.
Види відповідальності за булінг.
Юридичний захист, чи варто звертатися у поліцію.
15:00 – 15:45 НОВІ МОЖЛИВОСТІ ТА ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ З TEACHER DESMOS, Власова Iрина Олександрiвна, учитель математики та інформатики гімназії № 48 м. Києва

 

Познайомимось зi спеціальним інструментом для вчителів Teacher Desmos та розглянемо нові перспективи його використання.
Розглянемо незвичайні навчальні завдання з математики створенi в середовищі Teacher Desmos та як організувати на уроці інтелектуально-практичну та дослідницьку діяльність учнів.
Поговоримо про іншу математику з Desmos та нові підходи до вивчення математики.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *