Про проведення триденного інтернет-марафону

Відділ освіти, молоді та спорту Сарненської райдержадміністрації повідомляє про проведення Видавничою групою «Основа» (м.Харків) 25 - 27 червня 2019 року триденного інтернет-марафону:

25-26 червня - перша інтернет-конференція для освітян у форматі «Педагогічний стендап»;

27 червня - перша онлайн-зустріч з фахівцями українських закладів освіти з різних куточків Землі «Світовий досвід українських шкіл».

Програмою передбачено презентація інформації за напрямами:

25.06.2019 – математичний блок та блок початкової школи;

26.06.2019 – природничий та гуманітарний блоки.

Реєстрація на інтернет-марафони за посиланням http://osnova.d-academy.com.ua/marafon/ .

Напередодні марафону зареєстрованим учасникам будуть доступні посилання для входу на вебінари.

Питання щодо участі у марафоні можна надсилати на E-mail [email protected]com.

За результатами інтернет-марафону учасники зможуть отримати сертифікати.

 

Програма проведення інтернет-марафону

«Педагогічний стендап»

25-26 червня 2019 року

25 червня 2019 року

Час Тема / Спікер Анотація
МАТЕМАТИЧНИЙ БЛОК
9:00 − 9:30 Наочна математика, або Ще раз про візуалізацію навчального матеріалу під час вивчення математики

Власова Ірина Олександрівна,

учителька математики та інформатики гімназії № 48 м. Києва

Як зацікавити учня та допомогти йому зрозуміти та засвоїти складний для сприйняття матеріал.
Як організувати на уроці інтелектуально-практичну та дослідницьку діяльність учнів.
Приклади використання динамічних математичних середовищ Desmos та GeoGebra для наочної візуалізації навчального матеріалу
9:45 – 10:15 Інтерактивні відео та плакати як дидактичні засоби нового покоління

Морквян Ірина В'ячеславівна,

кандидатка педагогічних наук, методистка, старша викладачка кафедри інформатики КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Під час вебінару ви ознайомитеся з прикладами інтерактивних плакатів та відео; станете учасниками обговорення можливих способів їх застосування у навчальному процесі; дізнаєтеся про можливості деяких сервісів для їх створення тощо
10:30 – 11:00 «Що відбувається, коли мрії здійснюються?»

Корост Альона Валеріївна,

учителька математики Котелевської гімназії №1, переможниця конкурсу «Учительська мрія» від Видавничої групи «Основа»

Бажаєте дізнатися, що таке «науковий сторітелінг» та як він працює у поєднанні з креативною творчістю учнів?
Маєте на меті ознайомитися з діяльністю школи наукової творчості «За крок до майбутнього»? Хочете дізнатися, як запровадити нові форми взаємодії з учителями, учнями та їхніми батьками з урахуванням особливостей нового покоління та використанням сучасного комп’ютерного та програмного забезпечення? Тоді до зустрічі на вебінарі
11:15 – 11:45 Сім дощечок майстерності в освітньому процесі

Бондар Галина Михайлівна,

заступниця директора з навчально-виховної роботи, учителька математики та інформатики; Учасниця премії Global Teacher Prize Ukrainе 2018. Експертка (не)конференцій EdCamp (2017–2019). Спікерка Всеукраїнського проекту «Всеосвіта» (2019). Кураторка Всеукраїнського експерименту з масового впровадження медіаосвіти (2017–2022) в ЗЗСО. Переможниця різноманітних Всеукраїнських конкурсів фахової майстерні (2007–2018).

Як зробити освітній процес динамічнішим за будь-який мультфільм, практично спрямованим, мотивувати дитину до навчання, використати позитивні моменти від так званого кліпового мислення покоління Z.

Незвична інтеграція різних навчальних предметів

12:00 − 12:30 Табарчук Ірина Для учителів інформатики
12:45 – 13:15 Організація Steam-проекту без головного болю, а з Google-сервісами

Гур’єва Алла Олександрівна,

учителька інформатики Шосткинського НВК-ліцею

Як зацікавити дітей вчити ваш предмет і при цьому не втратити себе у папірцях. Спробую підказати
Початкова школа
13:30 – 14:00 STEAM — навчання навпаки

Бойко Тетяна Миколаївна,

учителька початкових класів, регіональна тренерка НУШ

Місце STEAM-прийомів на уроках початкової школи.
Шлях від практики до теорії: як заохотити дітей до навчання.
Облаштування мейкер-простору та розвиток мейкерських здібностей
14:15 – 14:45 «Чим корова не собака», або дещо про міжпредметні зв'язки в початковій школі

Банник Марина Олександрівна,

учителька початкових класів Лисичанської ЗОШ І – ІІІ ст. № 4

Під час вебінару спробуємо заглибитися в такі поняття, як «інтеграція» та «міжпредметні зв'язки». Ознайомимося з деякими практичними методами розвитку критичного мислення учнів початкової школи
15:00 – 15:30 Технологія розвивального навчання як основа для розбудови Нової української школи

Пивовар Наталія Володимирівна,

заступниця директора з навчально-виховної роботи

Про особливості побудови нетипової освітньої програми.
Про діяльнісний підхід на уроках української мови та математики
15:45 – 16:15 Інтегровані уроки — легко, цікаво, весело!

Плющ Юлія Олегівна,

учителька початкових класів, методистка РМК

Як готуватися до інтегрованого дня в класі.
STEM на уроках.
Приклади інтегрованих днів та алгоритми їх проведення.Суцільний класний креатив
16:30 – 17:00 Мій перший клас Нової української школи

Камардіна Віта Анатоліївна,

учителька початкових класів, учителька-методистка, тренерка НУШ

Завдання перед учителем 1 класу.
Активні форми роботи.
Чого я навчилася за цей рік?
17:15 – 17:45 Цікаві уроки з кубиками історій

Косар Оксана В'ячеславівна,

учителька початкових класів Чернівецької СЗОШ І – ІІІ ст. № 6

Уроки, на яких можна використати кубики історій.

Кубики, які розвивають мислення, фантазію, мовлення.

Варіанти історій

26 червня 2019 року

Час Тема / Спікер Анотація
ПРИРОДНИЧИЙ БЛОК
9:00 – 9:30 Створення квест-кімнати за темою уроку

Рогожнікова Ольга Володимирівна,

учителька хімії та біології НВК № 148 «Планета Щастя» м. Дніпра

На вебінарі ви дістанете практичні поради щодо створення та застосування квестів під час вивчення предметів. Зможете залучити учнів до створення квестів з використанням Інтернет-ресурсів. Замотивуєте учнів до вивчення теми через сучасний і цікавий пошук відповідей і підказок завдяки квесту
9:45 – 10:15 Вивчення природничих дисциплін з використанням технологій доповненої реальності

Мідак Лілія Ярославівна,

кандидатка хімічних наук, доцентка кафедри хімії середовища та хімічної освіти ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника»

Що таке доповнена реальність та як цю технологію можна використати в навчальному процесі?

Як можна «оживити» звичайний малюнок?

Як зробити цікавими уроки хімії, фізики, біології та природознавства й підвищити мотивацію учнів до навчання?

10:30 – 11:00 Урок хімії: як навчається покоління Z

Зима Наталія Володимирівна,

учителька хімії Хмельницького технологічного багатопрофільного ліцею із загальноосвітніми класами ім. Артема Мазура; Лавреатка фінального етапу конкурсу «Учитель року–2015», ТОР-50 Global Teacher Prize 2018

Прості правила уроку «зручного» для учнів та вчителя.
Як виховати покоління фанів хімії: здивування – зацікавленість – дія.
Для чого вчителеві навчатись в учнів?
11:15 – 11:45 Використання додатків Google під час вивчення фізики

Андріїв Тетяна Степанівна,

учителька фізики ЗОШ № 25 м. Івано-Франківська

Як цікаво подати вивчення нової теми з використанням новітніх технологій і смартфона. Працюємо дистанційно з учнями за допомогою Google Classroom
12:00 – 12:30 Ґендерно чутливий STEM-урок з використанням технології доповненої реальності

Пахомов Юрій Дмитрович,

учитель хімії І категорії ЗШ № 24 м.Івано-Франківськ, аспірант кафедри середовища та хімічної освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, член команди BeeFree, що посіла І місце у ІІ Всеукраїнському хакатоні для вчителів «STEM: Ґендерно чутливий підхід до навчання у школі».

Ґендерно чутливий урок як крок до досягнення мрії учня.
STEM-уроки — освіта успішних людей.
Доповнена реальність на уроках як новий засіб комунікації з учнями
12:45 – 13:15 Використання елементів STEAM, STREAM в освітньому процесі як один із напрямів успішної реалізації особистості

Горнюк Наталія Миколаївна,

заступниця директора з навчально-виховної роботи гімназії № 31 гуманітарно-естетичного профілю м. Чернігова, півфіналістка національної премії Global teacher price 2018 року (ТОП-50), координаторка реалізації міжнародного проекту ПРООН – ГЕФ ПМГ «Підвищення громадської обізнаності щодо зміни клімату і захисту озонового шару

«Плюси» та «мінуси» впровадження STEM-освіти в освітній процес.
Як підвищити ефективність під час реалізації концепції STEM: можливості, реалії, шляхи, подолання перешкод, творчі напрацювання.
STEАМ, STREAM — проекти урочні, шкільні, міського рівня як один із напрямів формування творчої успішної особистості, патріота з активною громадянською позицією
Гуманітарний блок
13:30 – 14:00 Мовно-літературна кулінарія: готуємо смачний урок разом!

Баєва Алла Василівна,

учителька-методистка, переможниця конкурсу «Народний спікер–2017»

Слухачі дізнаються, як розробити смачне меню сучасного уроку мови та літератури.

Учасники створять власне мовно-літературне меню уроку.
Учасники навчаться на практиці застосовувати прийоми мовно-літературної «кулінарії»

14:15 – 14:45 Віртуальна екскурсія: створюємо онлайн-музей самостійно

Ломака Вікторія Василівна, учителька вищої категорії

Під час вебінару ви дізнаєтесь про безкоштовні онлайн-сервіси, за допомогою яких можна створювати віртуальні музеї різноманітного напряму.
Ви ознайомитеся з уже наявними прикладами та оволодієте навичками роботи зі спеціальними програмами.
Дізнаєтесь, як урізноманітнити свою діяльність під час уроків та в позаурочний час
15:00 – 15:30 Цікаві методи для цікавого уроку

Поліщук Оксана Леонідівна,

учителька історії, фіналіст конкурсу «Народний спікер – 2017, 2018»

Сучасний урок давно вийшов за межі «прочитай–перекажи». Пропоную дізнатися, як зробити гуманітарний урок цікавим без мультимедіа та інтернету
15:45 – 16:15 Heavy grammar easily

Климишина Надія Анатоліївна,

головна редакторка науково-методичного журналу «Англійська мова в початковій школі», менеджерка англомовних програм Magic Camp, викладачка кафедри методики Харківської академії неперервної освіти

Граматичні правила англійської мови нелегко презентувати, учні не в захваті від них і швидко втрачають мотивацію під час граматичних роз'яснень.
У мене є ПРОСТИЙ, ШВИДКИЙ та ПРИВАБЛИВИЙ спосіб презентувати граматичні правила.
І я ним із задоволенням поділюся з учасниками вебінару! Приєднуйтеся!
16:30 −17:00 Ненудний урок — це кейс-урок

Глебова Тетяна Володимирівна,

учителька української мови та літератури, заступниця директорки з навчальної роботи КЗ «Маріупольська ЗОШ І – ІІІ ст. №15 Маріупольської міської ради Донецької області»

Кейс-уроки — це легко, цікаво, корисно для учня.
Кейс-уроки — це творчо, інноваційно, креативно для вчителя.
Кейс-уроки — це результативно як для учня, так і для вчителя
17:15 – 17:45 Критичне мислення на уроках історії

Яворська Катерина Анатоліївна,

учителька історії та правознавства

Етапи уроку з розвитку критичного мислення. Практичні приклади на різних етапах уроку: порівняльні таблиці, фішбоун, сенкан, асоціативний куш, діаграма Венна, метод «Кластер»

ограма

 онлайн-зустрічі з фахівцями українських закладів освіти

«Світовий досвід українських шкіл»

27 червня 2019 р.

Час Київ Час, спікер Країна місто Тема / Спікер Анотація
9:00 – 9:45 15:00 – 15:45 Японія, Токіо Збереження та вивчення української мови й культури в недільній школі. Японський досвід

Ковальова Наталія Анатоліївна,

засновниця та керівниця української недільної школи «Джерельце», викладачка мови та української культури в загальноосвітній японській школі

Навчання дітей дошкільного віку, для яких українська мова не є першою, читання та письма. Планування уроків і використання матеріалів для заохочення до вивчення української культури та мови
10:00 – 10:45 16:00 – 16:45 Японія, Токіо Сучасні методи навчання дітей -білінгвів. Творчість і мультилінгви. Збереження української національної ідентичності в умовах впливу японського соціуму

Наталія Лисенко,

учителька програми «Міжнародне порозуміння» японської молодшої школи, учителька української мови в українській недільній школі «Джерельце», викладачка української мови як іноземної

Розвиток творчих здібностей дітей як фактор, що сприяє активізації їхньої розумової діяльності та ефективному вивченню мови. Форми роботи для розвитку творчих здібностей дітей на основі програми міністерства освіти Японії м. Йокогама «Міжнародне порозуміння»
11:00 – 11:45 12:00 – 12:45 ОАЕ, Дубай Інтерактивні методи викладання української мови та українознавства в Українській школі в ОАЕ «Софія» (м. Дубай)

Тетяна Співаковська,

кандидатка економічних наук, доцентка, заступниця директора Української школи в ОАЕ «Софія», членкиня правління Спілки українських освітян діаспори

Принципи, переваги, недоліки інтерактивного навчання. Візуалізація навчального матеріалу в процесі навчання. Методи інтерактивного навчання й конкретні приклади. Авторський кейс (ситуаційна вправа) для уроків українознавства в українських школах
12:00 – 12:45 11:00 – 11:45 Нідерланди Як згуртувати громаду навколо школи. Досвід Італії та Нідерландів

Фарима Олександра Олександрівна,

членкиня правління Світової федерації українських жіночих організацій, президент Асоціації українських жінок в Італії, директорка Української школи «Веселка» (Нідерланди)

 
13:00 – 13:45 12:00 – 12:45 Франція, Париж Виховання національно-патріотичних цінностей — пріоритетне завдання українознавчих суботніх та недільних шкіл за кордоном

Любчик Любов Романівна,

учителька української мови, української літератури та українознавства Української школи Святого Володимира (м. Париж, Франція)

Виховання українського духу на французькій землі за допомогою новітніх сучасних технологій та етнопедагогіки.
Участь учнів паризької школи у Всеукраїнських спільнодіях, проектах та конкурсах.
Проект «Напиши мені листа» (партнерство між кількома європейськими школами, участь у телемостах).
Проект «Наодинці з письменником» (участь відомих українських поетів, письменників, видавництв у літературних зустрічах з учнями нашої школи).
Тематичні дні, їхня основна функція і мета.
Засади патріотичного виховання у французькій системі освіти
14:00 – 14:45 8:00 – 8:45 Канада, Торонто Адаптація і розвиток програми й матеріалів навчання української мови як успадкованої для учнів молодших класів

Тетяна Сунак,

голова Шкільної Ради Конгресу Українців Канади, відділ Торонто

Під час сесії учасники дізнаються про процес адаптування програми навчання української мови як успадкованої до методик і вимог канадських шкіл.
Учасники матимуть нагоду ознайомитися з матеріалами, розробленими українськими вчителями Торонто і дістати поради, як краще модифікувати програми навчання згідно з програмою місця проживання учня
15:00 – 15:45 14:00 – 14:45 Італія, Брешія Інтегровані уроки по-італійськи, або як мотивувати дітей українського походження вивчати українську мову

Барляк-Жураківська Галина Петрівна,

учителька початкових класів, практична психологиня, керівниця Центру вивчення та плекання української мови «Зернятко», переможниця Міжнародного конкурсу «Найкращий учитель української мови за кордоном» 2018 р. у номінації «Учитель початкових класів»; співзасновниця та членкиня Правління Спілки Українських Освітян Діаспори

Інтегроване навчання. Предметно-мовне інтегроване навчання — один із найпопулярніших методів вивчення іноземної мови (української). Інтегровані уроки у форматі навчального проекту. Інтегрований курс

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *