Районний постійно діючий семінар завідувачів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів

Педагоги дошкільних закладів активно шукають способи поліпшення освітнього процесу, приведення його у відповідність новим стандартам та запитам України як європейської держави. Планування освітньої роботи з дошкільниками ‑ нелегка і дуже відповідальна справа і саме керівники ДНЗ мають допомогти педагогам забезпечити змістовну й цікаву освітню діяльність дошкільників, орієнтовану на формування у них цілісної картини світу. Нещодавно на базі ДНЗ № 9 «Росинка» відбувся районний постійно діючий семінар завідувачів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів з теми: Освітні проекти: опановуємо технологію методичного конструктора.

Сарненський міський голова Світлана Борисівна Усик привітала учасників районного семінару та  побажала плідної праці.

Вихователь-методист ДНЗ № 9 м. Сарни Чинча А.В. розповіла присутнім про переваги планування за принципом методичного конструктора та ознайомила з технологією побудови освітнього процесу за цим принципом. Кошкіна Д.А.,завідувач ДНЗ № 9 м. Сарни продемонструвала інтелектуальні картки які використовуються в процесі планування організованої освітньої роботи з дітьми, а вихователь Городнюк Н.Ф. наголосила на необхідності використовувати асоціативні картки та коректурні таблиці під час роботи з методичним конструктором.

Учасники переглянули відеофільм «Створення картотеки методичного конструктора», а також слайд презентацію вихователя Шейди Л.Я. «Конструювання тематичного циклу «Книжка про книжку»».

Завідувачі та вихователі-методисти переглянули інтегроване заняття в старшій групі з пріоритетом мовленнєво-пізнавальних завдань «Літературна вітальня». Під час проведення заняття до дітей в гості завітали місцева письменниця Качинська Жанна Юхимівна та художниця Галушко Олена Валеріївна.

Методист Сарненського районного методичного кабінету Корень В.А. підвела підсумок семінару і наголосила, що вихователь сьогодні має свободу вибору більш ефективної та зручної для нього моделі і форми планування. Побудова освітнього процесу за принципом методичного конструктора значно спрощує планування та водночас робить його системним, змістовно на­повненим та організаційно різноманітним.

Всім учасникам семінару була надана рекомендована література та методичні рекомендації щодо впровадження технології методичного конструктора.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *