Семінар-практикум вчителів 3–іх класів

Критичне мислення нині один з модних трендів в освіті. Про те, що його розвиток  є одним з наскрізних завдань навчально-виховного процесу, йдеться у Концепції нової української школи.

Та з чого починати?  Як навчати дітей розрізняти факт і суб`єктивне бачення, не піддаватися на маніпуляції?  На ці питання шукали відповіді учасники   районного семінару-практикуму вчителів 3–іх класів з проблеми «Практичне застосування стратегій розвитку критичного мислення на уроках літературного читання» яких 19 жовтня 2017 року радо зустрічала Ремчицька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів.

Зустріч учасників семінару розпочалася з їх привітання учнями школи. Приємною несподіванкою для гостей стало виконання пісень учнями початкових класів та перегляд виставки осінніх композицій власноруч виготовлених вихованцями навчального закладу.        

З вітальним словом до учасників семінару звернулася директор школи Слободенюк Наталія Миколаївна, яка ознайомила присутніх з історією школи, її адміністрацією, педагогічним колективом, досягненнями учнів та вчителів.

В інтерактивно-теоретичному модулі засідання  обговорювалось питання щодо особливостей застосування стратегій розвитку критичного мислення на уроках в початковій освіті, з яким  виступила Оверчук О. Б.,  методист відділу освіти, молоді та спорту Сарненської РДА. Аврамишин В.П., керівник семінару-практикуму для вчителів 3 класів, вчитель Ремчицької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів, звернула увагу колег на зміни в програмі для 3 класу.

Презентаційно-практичний модуль засідання розпочався з візиту до творчої лабораторії - уроку вчителя початкових класів Аврамишин В.П. На уроці з літературного читання в 3 класі з теми «Вступ до теми «Похвала книгам». Як з`явилась друкована книга. За Дашкевичем» вчителі мали змогу почерпнути цікаві ідеї з досвіду роботи вчителя щодо розвитку критичного мислення та пізнавальних здібностей учнів. Учитель продемонструвала високу професійну майстерність

Завершився семінар візитом до творчої майстерні практичного психолога  Рибачок В.А., яка провела з учасниками семінару  психологічний  тренінг за круглим столом, на якому вчителі обмінялись досвідом та підвели підсумки.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *