Семінар-практикум для вчителів початкових класів

В 2018 - 2019 навчальному році загальноосвітні навчальні заклади переходять на новий Державний стандарт і новий зміст в освіті. Одним з ефективних шляхів оновлення змісту і методів навчання в сучасній школі є інтеграція, під якою розуміють процес зближення і поєднання різних навчальних предметів.

Тому на базі Сарненської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №2 22 листопада 2017 року відбувся семінар-практикум для вчителів початкових класів за темою «Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу».

Заступник директора з навчально-виховної роботи Яромчик Т.М. презентувала досвід роботи навчального закладу запропонувавши учасникам перегляд відеофільму, розповіла про підготовку учителів початкових класів закладу до інтегрованого викладання у контексті сучасних вимог початкової освіти.

Басиста О. П., керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, ознайомила присутніх з роботою та досягненнями методичного об’єднання вчителів початкових класів навчального закладу.

У практичній частині семінару учасники заходу відвідали інтегрований урок, який провела вчитель початкових класів Сарненської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №2 Семенович Майя Іванівна з образотворчого мистецтва та літературного читання у 2 класі на тему «Міняв тихо – виміняв лихо». Басиста Ольга Петрівна провела урок літературного читання з міжпредметними зв’язками  у 2 класі на тему «Скринька казок народів світу. Російська казка «Міньба».

В ході обговорення, початківці нашого міста провели аналіз інтеграції предметів, виявили переваги та проблеми, висвітлили різноманітні шляхи впровадження форм і методів інтегрованого навчання у навчально-виховний процес молодших школярів та розробили практичні рекомендації з проведення інтегрованих уроків. Учасники семінару-практикуму дійшли висновку: під час проведення інтегрованих уроків учні комплексно засвоюють і накопичують знання й уміння, вчаться цілісно сприймати навколишню дійсність. З огляду на це у початковій школі такі уроки відіграють важливу роль у розвитку пізнавальних здібностей учня та становленні його особистості. Водночас, як вказано у концепції Нової української школи, інтеграція навчального матеріалу в змісті споріднених предметів є одним зі способів призвичаєння дитини до шкільного життя.

Відділ освіти, молоді та спорту висловлює слова щирої вдячності за допомогу в організації та проведенні семінару-практикуму для вчителів початкових класів за темою «Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу» та побажання творчих успіхів, невичерпного натхнення і наснаги директору Сарненської ЗОШ І-ІІІ ст. Федорович Вікторії Геннадіївні, заступнику директора з НВР Яромчик Тамарі Миронівні, педагогам закладу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *