Семінар-практикум керівників та вихователів-методистів з теми «Мотиваційне управління як складова ефективного функціонування та розвитку закладу дошкільної освіти»

28 листопада 2019 року на базі ДНЗ № 6 «Казка» м. Сарни відбувся семінар-практикум керівників та вихователів-методистів з теми «Мотиваційне управління як складова ефективного функціонування та розвитку закладу дошкільної освіти».

Розпочала семінар Корень В.А., методист Сарненського районного методичного кабінету, яка наголосила, що мотивація персоналу - одна з найбільш актуальних тем, це – один з важливих факторів підвищення ефективності діяльності всього колективу. Мотивація трудової діяльності не може бути дієвою без застосування сучасних механізмів і методів матеріального і нематеріального заохочення і стимулювання персоналу.

Павленок Лариса Віталіївна, керівник ДНЗ № 6 м. Сарни, ознайомила учасників з теоретичними основами мотивації її видами, принципами, способами підвищення та поділилася секретами успішної мотивації.

Про психологічні аспекти застосування мотивації в управлінській діяльності закладу дошкільної освіти повідомила практичний психолог ДНЗ № 6 м. Сарни Павлюк А.В. Також Алла Вікторівна провела заняття з елементами тренінгу «Прийоми ефективної взаємодії з колективом» під час якого, за допомогою, інтерактивних вправ учасники семінару вчилися злагоджено працювати в колективі, домовлятися, делегувати доручення.

Вихователь-методист ДНЗ № 6 «Казка» м. Сарни Тетяна Мельник звернула увагу керівників та вихователів - методистів на урізноманітнення  моделей  професійного розвитку, і особливо, - мотивації педагогів до самоосвіти.  Вона продемонструвала інтерактивні форми взаємодії з педагогами, які можна використовувати в методичній роботі.

Учасники семінару переглянули одну із нових форм роботи з педагогами - тендер педагогічних ідей «Рецепти від мастер-шефа»(ведучі-Мельник Т.І, вихователь-методист і Шолота Н.М., вихователь ДНЗ № 6 м. Сарни).  Мета заходу: надати методичну допомогу молодим пе­дагогам щодо їх професійного розвитку та професійної компетентності; забезпечити методичну підтримку; стимулювати педагогів до самоосвіти; сприяти розвитку психолого-педагогічної підготовленості, формуванню толе­рантності, професійних цінностей.

Вихователь Надія Шолота поділилася з присутніми способами мотивації для стимулювання дитячої діяльності.

Всім учасникам були надані матеріали семінару, зокрема, методичні рекомендації та рекомендована література.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *