Педагогами Сарненської гімназії проведено вебінар з теми «Простір клас: Вплив абіотичних чинників на здоров’я підлітків».  

Був представлений інформаційно-дослідницький матеріал щодо впровадження елементів STEM-навчання в освітню діяльність Сарненської гімназії. Розкриті такі інформаційні вектори:                          

  • аспекти впровадження STEM в освітню діяльність закладу освіти (Кушмирук О.С., консультант КУ «Сарненський ЦПРПП»);
  • інтеграція споріднених галузей наук в рамках STEM-освіти (Токарчук О.Є., заступник директора Сарненської гімназії);
  • створення мобільної метеостанції, як вагомого інструментарію визначення характеристик навколишнього середовища:

психрометрична п’ятихвилинка: дослідження вологості повітря (завідуючий STEM-лабораторією, вчитель фізики Галушко О.В.);

визначення концентрації вуглекислого газу в навчальних приміщеннях (Абрамчук О.В., вчитель хімії);

дослідницький практикум: роль потовиділення у терморегуляції людини та дослідження вмісту повітря при диханні (Кузьмич О.В., вчитель біології);

математичний аналіз статистичних даних електронних аналітичних датчиків метеостанції (Сергійчук І.А., вчитель математики);

  • workshop «Використання  Arduino: збирання світлофора на основі світло діодів (Бойко В.В., вчитель трудового навчання та технологій);
  • мультипроєкт «Останній шанс людства» (Хомич В.В., вчитель інформатики);

 Вебінар переконливо доводить, що використання STEM-лабораторії творчими педагогами Сарненської гімназії сприяє подоланню викликів Нової української школи, створенню сучасного освітнього простору, що забезпечує реалізацію науково-дослідницької діяльності учнів та сприяє зацікавленості учнів до вивчення природничо-математичних дисциплін.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *