22 грудня 2020 року відбувся онлайн-вебінар «Асистент вчителя: форми та методи взаємодії з учасниками освітнього процесу», метою якого було ознайомити учасників з формами, методами та прийомами роботи, які допоможуть асистенту вчителя інклюзивного класу.

Модератор заходу, Третяк Руслана Федорівна, директор КУ «Сарненський центр професійного розвитку педагогічних працівників», розкрила роль  асистента вчителя в діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

Спікер вебінару, Крот Оксана Ростиславівна, практичний психолог КЗ «Сарненський районний Будинок дітей та молоді» наголосила на важливості орієнтування в навчальній діяльності на досягненнях дитини з особливими освітніми потребами.

Практичні психологи закладів загальної середньої освіти ознайомили учасників  з техніками арт-терапії для зняття емоційної напруги у дітей з особливими освітніми потребами, продемонстрували дидактичні ігри та вправи, спрямовані на розвиток сенсорних відчуттів та рухомоторних навичок, методи роботи з дітьми, які мають поведінкові порушення та агресію стосовно учасників освітнього процесу та надали практичні рекомендації зі створення дружньої атмосфери в класі.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *